florida2010.reismee.nl

Dag 9

Het is inmiddels 11 uur 's avonds en we zitten nog even lekker wat te drinken. We hebben weer een mooie dag in het zonnige Florida gehad! Jikke, Arno en Jens hebben vanochtend voor het eerst bij IHOP gegeten. MIchel en Nathasja hadden niet zo'n zin. IHOP staat voor International House of Pancakes. Pannekoeken dus... best lekker, maar als ontbijt wel wat zwaar op de maag. Verder doen we rustig aan vandaag. We gaan nog even wat winkelen in de Outlet shop en doen een paar kleine inkopen. JIkke en Arno eten (op aanraden van Rick Sunshine State) een Five Guys Burger en die smaakt heerlijk!! Goede tip Rick, bedankt. Michel en Nathasja nemen wat van de Chinees. Ook erg smakelijk.

Verder hebben we vanmiddag lekker in het zwembad geplumpt en gedobberd. Oh ja, Nathasja heeft (gisteren eigenlijk al) de baby gevoeld!!! Dat is natuurlijk erg mooi, MIchel probeert er ook wat van te voelen, maar dat is helaas nog niet gelukt. Vanavond hebben we echt heeeeeeel lekker gegeten bij Outback restaurant. Michel en Jikke een grote biefstuk, Arno spareribs en Nathasja kip van de grill. Het voorafje was ook heel speciaal, een Blooming Onion. Dat is een gefrituurde uit, helemaal uitgesneden als een bloem met een heerlijk krokant laagje. En ook nog eens op kosten van de zaak, omdat we 5 minuten moesten wachten voordat we konden bestellen. Top service dus!!

Na het eten hebben we een bezoekje gebracht aan Old Town, een oude kermis waar vandaag een autoshow was. Nou, die Amerikanen zijn helemaal gek van gepimpte bling bling wagens. Maar er stonden ook mooie oldtimers bij, erg leuk om te zien. En als je je leven moe bent kan je daar ook prima terecht...... Er waren allerlei dodemans ritten en atracties waar je maag al van omkeert als je er naar kijkt. Dat hebben we dus maar even overgeslagen.

En zo komt er al weer een eind aan onze vakantie, we hebben erg genoten en de tijd is voorbij gevlogen! Maar zoals altijd is het ook weer fijn om naar huis te gaan. Hopelijk vertrekt onze vlucht op tijd... we kunnen nog geen definitieve tijden vinden. Dat zien we morgen dan wel weer. Helaas geen foto's vandaag. Tot zondag!!

Rick Sunshine State

Dat is voorbij gevlogen, maar jullie hebben het wel heerlijk gehad. Bedankt voor het leuke blog !!!

Groetjes ,

Rick en Mandy

pa en ma Wijhe

Goodmorninnggggg USA.Time to pack.Het grote huis,het warme zwembad,de Hummer en het Food kijk nog even goed want Wijhe met het rijtjeshuis,het badje ,de renault en de stampot staan te wachten.
Maak er vandaag nog wat van en een goede vlucht gewenst.

Stefan en Elvira

Hallo,

Wat jammer dat weer voorbij is.
wij hebben elke dag lekker kunnen genieten van jullie verhalen.
maar ook wel weer fijn om lekker naar je huis te gaan.
Nathasja was super leuk dat je baby gevoelt hebt.
Dat zal wel heel bijzonder geweest zijn.

Allemaal de groetjes van ons en een fijne terug reis!!

Groetjes Stefan en Elvira