florida2010.reismee.nl

Dag 6

Dag 6

Vandaag schrijft Nathasja een verhaal. De mannen en Jikke zijn even aan het plonsen (zoals Arno dat noemt). De dag begint hier erg mistig maar dat mag de pret niet drukken want ze voorspellen mooi zonnig weer. Vandaag gaan we buiten de deur ontbijten. Dit doen we bij sizzler. We kunnen zelf langs het buffet lopen en pakken wat we willen. Het eten kan er mee door. Maar goed, weten we ook wat dat is. Je moet alles een keer mee maken.

Na het ontbijt vertrekken we weer op weg naar seaworld . We konden de tweede keer gratis. We hadden door de regen van de vorige keer nog niet alles gezien. We gaan naar de orkashow die begint om half 1. We zij nog ruim op tijd dus lopen we het park nog rond . Het is zonnig weer en de mannen besluiten om nog een keer in de wildwaterbaan te gaan. De vorige keer toen ze in de wildwaterbaan gingen kwamen ze er redelijk goed vanaf, ik bedoel vrij droog! Maar nu niet hoor.... ze zaten helemaal voor in het bakje dus jullie voelen hem al aankomen. Ze kregen de volle laag! (Zie foto) Nou daar kwamen de verzopen katjes weer aan lopen, zeik en zeik nat tot aan hun onderbroeken. Ha, Ha. Arno moest eerst even naar het toilet om zijn korte broek uit te wringen.

We lopen verder en gaan even wat drinken op een terras. Rond 12 uur willen we in de rij gaan staan om naar de orkashow te gaan. De mannen besluiten om ook nog even in de speciale kinderachtbaan te gaan. Ja, ze worden weer helemaal kind! Eenmaal weer terug kunnen we ook naar binnen om een plekje te zoeken. We zitten middenin en kunnen alles goed zien. Ook dit is weer een mooie show, wat een beesten. We kijken onze ogen weer uit. Nadat de show is afgelopen lopen we nog wat rond. Hierna besluiten we om naar huis te gaan.

Vanmiddag blijven Michel & Nathasja thuis om lekker te zonnen en te zwemmen en gaan Jikke, Arno en Jens even naar een andere outlet om nog even wat flinke inkopen te doen. Als ze weer thuis komen hebben ze inderdaad flinke maar leuke inkopen gedaan. Rond 19.00 uur gaan we naar outback om wat te eten, maar volgens mij had iedereen die gedachte want het was heel erg druk. Dus besluiten we om verder te gaan. Eh, we hebben ongeveer 4 eettenten bezocht maar overal was het erg druk. We eindigen bij de longhorn! We blijven dus in de buurt! Hier hebben we lekker gegeten. Arno had een biefstuk en een sparerib. Jikke had een biefstuk. Michel & Nathasja hadden allebei spareribs. Als onze buikjes gevuld zijn gaan we weer naar huis en drinken we nog wat.

Stefan en Elvira

hallo allemaal
wat een leuke verhaal weer.
en leuke foto 's
wat lachen dat michel en arno helemaal nat waren haha (hadden ze niet verwacht haha) maar droogt snel weer ;)
en heerlijk gegeten mooi stefan zegt steeds ''wat lekker toch allemaal dat lust ik ook wel''
nog heel veel plezier en geniet er van maar dat lukt wel

Groetjes Stefan en Elvira

Juul en Joop

Hallo lui,
Ik heb met volle teugen weer zitten genieten .En zijn de steaks nu echt zooo grooot.en de speare ribs? Natas je groeit lekker hihi. Jongens ,ik verheug me al weer op de volgende story.Knuf

Gait & sita bianca & melvin

Hallo allemaal ,

Een hele mooie site en mooie verslagen , We vinden het allemaal leuk om naar te kijken . We wensen jullie nog fijne dagen en nog lekker genieten van de warme zon

Groeten van Gait en Sita Melvin en Bianca