florida2010.reismee.nl

dag 5

Vandaag hebben we een rustdag, er staat niet veel op het programma behalve even wat winkeltjes bekijken en lekker plumpen in het zembad.

Maar goed, we kunnen jullie natuurlijk niet teleurstellen door geen verhaaltje te maken.

We mogen van Jens 'uitslapen' tot vijf over zeven, dan lekker ontbijten en op weg naar de winkels. Eerst naar de Nike store, we zijn nog steeds zoekende naar schoenen voor ons zelt en voor Emiel en Christel. Arno met z'n brede poten houdt maar op met passen, want dat wordt toch niet wat met Nike... Michel probeert ook nog wat schoenen, maar kan niet slagen. Voor Christel hebben de zwarte Air Max eindelijk gevonden!! BIj de kinderschoenen... Maatje 38, daar past m'n grote teen net in. Maar goed, het is gelukt en dat voor 38 dollar (zo'n 28 euro)!! We zijn ook nog even bij een souvenir en snuisterijen winkeltje geweest, waar Michel nog een bijzonder vormgegeven mok probeert. Welke vorm dat is moeten jullie hem maar vragen als we terug zijn.

Dan nog wat boodschappen doen bij Wallmart en we lunchen bij Denny's. De hamburgers smaken weer best! Om alle hamburgers en vette hap een beetje te compenseren wordt er vanavond zelf gekookt. Aardappels met groente en een gehaktbal!

Maar eerst nog even dobberen in het zwembad, heerlijk in het zonnetje. Totdat Michel erbij komt en een golfslagbad maakt. Jens vind het allemaal prachtig en lacht de hele tijd! Oh ja, zoals boodschappen doen in Nederland gaat met Jens is het hier precies hetzelfde. Veel mensen die ons aanspreken over zijn vrolijke lach en mooie krullen. En Jens laat iedereen zijn mummeltje van de grond oppakken. Hij vermaakt zich dus goed in de USA!

Na het zwemmen gaan Jikke, Arno en Jens nog even kijken bij de Disney sportvelden. Maar als we de auto in stappen breekt de hemel los en valt het water loodrecht naar beneden... We toeren nog wel een stuk door het Disney gebied, omdat Jens lekker ligt te slapen.

Michel heeft zijn best gedaan op het eten en het smaakt dan ook erg goed!

Morgen gaan we weer naar Seaworld om de Orka show te bekijken en nog wat shoppen. Welterusten!!

patrick gerard en maria

hallo vacantie gangers en jens

mooi dat jullie het daar mooi hebben. en leuk dat jullie van alles gaan doen daar. en hier is het ook allemaal goed. en jens pas goed op je ouders en op de buren

groetjes