florida2010.reismee.nl

Dag 4

Florida; The Sunshine State.. Behalve vandaag, de dag begint zwaar bewolkt maar gelukkig nog wel droog. Rond half zeven gaat de wekker (Jens dus) en maken we een boterham, koffie en wat geroosterd brood klaar. Na het ontbijt gaan de mannen nog even in het lekker warme water plonzen. De dolfijnenshow is er niks bij, driedubbele salto's vliegen je om de oren. Nathasja wil nog even een broodje roosteren en let een beetje op Jens. Normaal gesproken komt zo'n broodje mooi bruin geroosterd uit het apparaat, maar als ze naar binnengaat om het broodje te smeren, komen de vlammen eruit. Snel de stekker eruit trekken en het vuurtje doven. De hele kamer staat vol rook en het stinkt enorm. Alles maar even tegen elkaar open zetten en de rook eruit blazen met de ventilator. Gelukkig hebben we de brandweer niet hoeven te bellen

Undecided

We hebben de rest van onze dag besteed in Seaworld, wat een mooi park. De hele omgeving hier is trouwens mooi. Alles is goed en netjes aangelegd en onderhouden, je ziet geen papiertje aan de weg liggen. Mannes kan dus wel in Wijhe blijven. En MIchel wil de buitendienst van Orlando wel op zich nemen

Cool
. Maar goed: Seaworld is echt gaaf, allereerst zijn we in de Manta geweest. Een grote achtbaan waar je ondersteboven in zit ( dus met je gezicht naar de grond). Met een beetje klamme handjes staan we te wachten, de rij is kort dus zijn we zo aan de beurt, denken we. Er blijkt een technisch probleem te zijn met de baan... Hebben wij weer. Uiteindelijk zitten we er dan toch in, de bakjes gaan langzaam omhoog en dan knetterhard naar beneden, in een looping, kurketrekker en ik weet niet meer wat daarna komt. De G krachten lopen zeker op tot G6. Een beetje bleek en met een raar gevoel in de maag komen we er weer uit (behalve Jikke, die had nergens last van..... zegt ze).

Als we een beetje zijn bekomen van de wildemansrit gaan we naar de dolfijnen show, wat een spektakel! Heel mooi en knap wat ze die dieren kunnen aanleren. Naast dolfijnen zijn er ook papagaaien en een soort gier, heel mooi!

Dan even wat eten en verder het park door. Het park is zo groot en mooi dat we vandaag niet zijn overgekomen. Daarbij begint het te regenen en het blijkt dat we met hetzelfde entree kaartje nog een keer het park mogen bezoeken!Dus deze week gaan we de rest van het park en de show met Orka's nog bekijken!!

De grootste vraag van vandaag is uiteraard weer: wat of waar gaan we eten?? We hebben keuze uit wel 100 verschillende restaurants (en dat is echt niet overdreven!). Wordt het de Indiaan, Chinees, Pizzeria of een Steakhouse? Moeilijk, moeilijk.. We kiezen voor Applebee's, veel keuze, dus voor ieder wat wils. Michel en Arno zijn eensgezind en nemen een grote sparerib, Jikke neemt biefstuk met fajita en Nathasja neemt kip met rijst (Orange sweet chicken). In een woord fantastisch!!! Echt heerlijk gegeten, ook het toetje was geweldig. De buikjes zijn weer aardig rond.

We gaan zo weer lekker naar bed, morgen is het weer vroeg dag!

jaap en jouk

hallo allemaal, wat goed dat het allemaal zo goed gaat met jullie .we grinneken wat af met die mooie verhalen .hier gaat alles goed maar wel saai hoor vergeleken met jullie. hopen dat het weer gauw weer opknapten dat de zon weer gaat schijnen. is jens nog steeds de vrolijke noot ? zou wel om een hoekje willen kijken. groetjes voor jullie allemaal kus voor jens.

sita

Hallo allemaal.
Wat ziet het er daar toch schitterend uit.
En lijkt mij geweldig, maar zoals jullie weten, zeker Michel en Nathasja woont hier een man die ik nooit en te nimmer mee krijg. Toch wensen wij jullie nog een paar fijne dagen en geniet er fijn. Groetjes van Gait, Sita den de kids.