florida2010.reismee.nl

Dag 3

Met z'n allen op de bank zitten we jullie reacties te lezen, erg leuk bedankt!

Wat we nog vergeten zijn is dat we gisteravond zijn we nog naar Downtown Disney geweest, een soort winkelcentrum met Disney winkels, Nascar auto's en Harley's. Natuurlijk moest er een stoere foto gemaakt worden van Michel en Nathasja op de bike. Er werd ook aan streetdance gedaan, en Jens deed vrolijk mee. Handjes in de lucht en klappen maar!! Helemaal leuk, waar we een leuk filmpje en foto gemaakt hebben.

Vanochtend waren we rond half zeven op, de jetlag hebben we aardig weggeslapen. Eerst even naar Nederland bellen om Jo-Anne te feliciteren met haar verjaardag!! Hieperdepiep hoera! Michel is inmiddels al bezig met koffie en thee zetten, niet met kraanwater maar met flessenwater. Het water uit de kraan heeft hier ongeveer hetzelfde chloorgehalte als het zwembad... Niet te drinken dus. Jens is er ook bij gekomen en we gaan lekker roerbakei met spek eten. Na het ontbijt gaan we nog even lekker plumpen en doet Michel de Olst-Wijhesche zeekoe na, hij kan zo mee doen aan Holland's Got Talent!!

Vandaag willen we gaan shoppen in de Outlet Mall, maar eerst gaan de mannen nog 'even' een stukje toeren in onze stoere bak. In de auto bedenken we dat we voor de avond nog vlees nodig hebben op de bbq, dus op naar de Super size supermarkt. We kunnen niet alles gelijk vinden en hebben al met al een uurtje nodig om de boodschappen in te slaan. Op de terugweg slaapt Jens lekker, kunnen we gelijk door naar de Outlet. Maar... thuis staat Jikke met de deegroller klaar

Undecided
Waar we toch wel niet waren gebleven? Nou ja, boodschappen doen dus. Toegegeven we waren wat laat terug en de mobieltjes waren we vergeten.

Het is twintig minuten rijden naar het winkelcentrum, vervolgens kan je je er wel een dag of twee/drie vermaken. Wat een winkels!! We slenteren wat rond en gaan dan bij een Food Plaza eten, je kan daar uit ongeveer 15 verschillende Fastfood Restaurantjes kiezen en wij besluiten een broodje te nemen. Een Phillysteak wel te verstaan: Jikke en Arno hadden deze al eens gehad in San Diegoen diewas erg lekker! Maar deze valt echt zwaar tegen, droog vlees en brood waar de paprika smaak aanmoet geven... Een flinke tegenvaller dus. Jens heeft van de Japanner een bordje met nasi en kip, wat wel 10 keer lekkerder is dan ons broodje. Arno en Michel nemen dan ook maar zo'n bordje samen. Erg lekker, maar wel een erg volle buik. Dan nog even shoppen en een grote ijshoorn naar binnen werken. Een mooi en groot winkelcentrum, maar we zijn er wel een beetje zat van, dus terug naar het huis. Oh ja, Emiel en Chirstel; we hebben jullie Nike'snog niet kunnen vinden.. Volgende keer beter. we komen nog wel meer Nike stores tegen.

Zoals gezegd, straks gaan we de bbq aansteken en een lekker stukje vlees eten. Als een echte piromaan heeft Michel de spullen al klaargezet en de aansteker in de hand. Niet om een sjekkie aan te steken natuurlijk, want dat gaat nog helemaal goed. Er wordt niet meer gerookt en chagarijnig wordt hij er ook niet van, wel een beetje maf...

Voor jullie in Nederland welterusten en laat die aswolk nog maar een week of twee hangen, wij vermaken ons wel

Laughing

Stefan en Elvira

wat een leuk verhaal weer.
lekker bbq past ons ook wel.
maar Michel wat goed van je dat je nog niet gerookt hebt.wat goed !!! vol houden !!!!
heel veel plezier nog ;)

Liefs en groetjes Elvira van milgen

Rick Sumshine State

Lekkere dag ... was er geen Five Guys hamburger tent in de foodcourt ? Moet je echt een keer nemen, dit is echt een onwijs goede burger !!!